6.3.14

Νέο..."κόλλημα"!

Καλησπέρα σας, τι μου κάνετε;

Εγώ έχω παντελώς χαθεί! Ι know!
Μόνο που σκέφτομαι ότι έχω να κάνω τόσους μήνες ανάρτηση και ότι δεν σας έχω πει ακόμα χρόνια πολλά και καλή χρονιά, ντρέπομαι αφόρητα! Ελπίζω να με συγχωρέσετε! :)
Σήμερα, σας έχω κάτι καινούριο! Με έχετε συνηθίσει με γλυκές δημιουργίες, κοσμήματα και χειροτεχνίες... Καιρός να σας παρουσιάσω κάτι διαφορετικό λοιπόν... Το νέο μου έρωτα, ονόματι"Crochet" ή ελληνιστί "Βελονάκι"!
Όλα ξεκίνησαν στις 14 Ιανουαρίου, σε ένα πολύ προσεγμένο χώρο, γνωστό σε πολλούς, ως "Theia lab". Εκεί γνώρισα τρία γλυκύτατα κορίτσια και μια εξαιρετική δασκάλα, που δεν παραπονέθηκε ποτέ για τις συνεχείς ερωτήσεις μας! Το αποτέλεσμα; Φτιάξαμε μια εκπληκτική τρελιάρικη παρέα, που ελπίζω να μην χαθεί ποτέ!


Θέλετε να δείτε και την πρόοδο μου ως μαθήτρια; :p

Την αρχή έκανε ένα μισοτελειωμένο κολιέ στα χρώματα της ιταλικής σημαίας!


Τη συνέχεια, ένα ροζουλί φιογκάκι!


Μετά, άρχισαν να σοβαρεύουν τα πράγματα...

Ένα κόκκινο κολιεδάκι...


Μια φιογκάτη (!!!) κορδέλα...


Μία κατακόκκινη καρδούλα...



Ένα δίχρωμο σκουφάκι...


Και τέλος... ένα vintage γιακαδάκι!


Ok! Το παραδέχομαι...I'm in love!!!
Αυτά για σήμερα λοιπόν!

Εις το επανιδείν με διαφορετικές δημιουργίες!
Φιλιά!

1 σχόλιο:

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Γεια στα χεράκια σου ,πολύ όμορφα όλα !!!! Όσο για την απουσία σου ...έχεις πολλές απουσίες γι'αυτό κοίτα να καλύψεις τα κενά αχαχαχαχα !!!!!
Περιμένουμε ...τις δημιουργίες σου !!!
Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails