4.12.11

And the winners are...

Καλησπέρα σε όλη την blogογειτονιά!!! Πόσο μου λείψατε! Το ξέρω ότι έχω εξαφανιστεί τον τελευταίο καιρό, σχεδόν πέρασε ένας μήνας από την τελευταία μου ανάρτηση, αλλά αν σας πω ότι δεν έβρισκα σχεδόν καθόλου χρόνο, λόγω δουλειάς, θα το πιστέψετε;;; Μόνο τα Σαββατοκύριακα προλαβαίνω να δημιουργήσω λίγο, αλλά πρέπει να αλλάξει αυτό! Πρέπει να ξαναμπώ πάλι, στην γλυκιά φάση της δημιουργίας, σε υπέρτατο βαθμό! Τώρα μάλιστα που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, έχω ένα σωρό ιδέες να μοιραστώ μαζί σας. Πω! Πω! Πραγματικά μου έλειψαν τα σχόλια σας.
Τι να σας πρωτοπώ; Καταρχήν καλό μήνα και καλές γιορτές! Θέλω να καλωσορίσω τους νέους μου αναγνώστες, να ευχαριστήσω όλους όσους στήριξαν το giveaway και φυσικά να σας ανακοινώσω επιτέλους τους νικητές ή μάλλον τις νικήτριες! Λοιπόν, τα δώρα τελικά δεν θα είναι δύο, ούτε τρία, αλλά τέσσερα! Το πρώτο δώρο, θα είναι για τους έξι μήνες από την πρώτη ανάρτηση του blog μου. Το δεύτερο, για τα γενέθλιά μου. Το τρίτο θα δοθεί στην εκατοστή αναγνώστριά μου και τέλος, το τέταρτο στην κάτοχο του blog, από το οποίο πληροφορήθηκε η πρώτη την ύπαρξη της "Γλυκιάς μου Τεχνόσφαιρας"! Οπότε, τα δύο πρώτα θα δοθούν μέσω κλήρωσης ενώ τα δύο τελευταία, χωρίς. Είστε έτοιμοι να μάθετε τα αποτελέσματα;;;
Λοιπόν, το πρώτο δώρο είναι ένα βραχιολάκι!



Το σύνολο των συμμετοχών ήταν 38. Έχοντας την πολύτιμη βοήθεια του random.org, η τυχερή της πρώτης κλήρωσης αναδείχθηκε η...

 ... Ηρώ!!!

Το δεύτερο δώρο είναι ένα κολιεδάκι!


 Η τυχερή που το κέρδισε είναι η...


...EFI!!!
Συγχαρητήρια κορίτσια!
Και τώρα, ώρα να ανακοινώσω τα δώρα για την εκατοστή αναγνώστριά μου και γι' αυτήν από την οποία έμαθε η πρώτη, την ύπαρξη του blog μου!
Πρόκειται για δυο ζευγάρια σκουλαρίκια. Το πρώτο...


...ανήκει δικαιωματικά στην μαγδαληνιώ δια χειρος! Μαγδαληνή μου, σ' ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσες να χαρίσω αυτό το δωράκι, που είναι τόσο σημαντικό για μένα! Είσαι η εκατοστή αναγνώστριά μου!!!
Το δεύτερο ζευγάρι...


...είναι για την Eustathia! Ευσταθία μου, χάρηκα πάρα πολύ που γνωστοποίησες το giveaway μου στο υπέροχο blogάκι σου! Καλοφόρετα σου εύχομαι!

Αυτά είχα να σας πω για σήμερα! Παρακαλώ τις τυχερές να μου στείλουν τις διευθύνσεις τους για να παραλάβουν τα δωράκια τους! Θα τα πούμε σύντομα! Σας φιλώ!


3 σχόλια:

Eustathia είπε...

Πλάκα μου κάνεις τώρα???? Τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή!!!!Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Είναι το πρώτο δωράκι που κερδίζω ...πω πω σε ευχαριστώ πολύ!!! Όλα είναι όμορφα και συγχαρητήρια και στις υπόλοιπες κοπέλες!!! Σου εύχομαι πολλές ακόμη δημιουργίες!!! Καλά συγκινήθηκα τώρα...και ειδικά επειδή εκτίμησες την κίνηση μου τι να πω σε ευχαριστώ...Φιλιά πολλά!!!! Τρέχω να στείλω mail!!

EFI είπε...

Καλά δεν το πιστεύω!!! Χίλια ευχαριστώ Γεωργία μου!!!!!! Ήμουν λίγο πεσμένη και είπα να μπω λίγο στο FB, μήπως και δω κάτι πιο χαρούμενο κι ανέβω! Και το πρώτο που είδα είναι το μήνυμα σου ότι κέρδισα δωράκι σου!!!! Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ, είναι πανέμορφο το κολιεδακι!!!! Εντωμεταξύ διαπιστώνω ότι κάποιες αναρτήσεις δεν τις βλέπω στο blog μου και τυχαία από επίσκεψη σε άλλα blogs τις ανακαλύπτω και ίσως να παίρνω απουσίες. Συγχαρητήρια και στις υπόλοιπες κοπέλες! Κι ελπίζω να ξαναβρείς τον χρόνο να αρχίσεις τις δημιουργίες σου, που είναι πανέμορφες!!!!! Καληνύχτα, φιλάκια

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Καλημέρα Γεωργία!Ευχαριστώ πολύ πολύ το δωράκι είναι τέλειο!!!Χάρηκα πάρα πολύ!!! Συγχαρητήρια σε όλες!!Φιλάκια.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails