1.11.11

It's...Giveaway time!!!

Καλησπέρα σας και καλό μήνα!!!

Σήμερα, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη, καθώς ήρθε κιόλας ο Νοέμβριος, ο τελευταίος μήνας του φθινοπώρου! Μπορεί αυτό να σας ακούγεται κάπως αφού τυπικά σημαίνει πως πλησιάζει πλέον (και) ημερολογιακά ο χειμώνας, αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου! Και αυτό γιατί αυτός ο μήνας, είναι ο μήνας των γενεθλίων μου!
Ταυτόχρονα όμως, αυτόν τον μήνα το blogοσπιτάκι μου γίνεται 6 μηνών (!!!). Όταν έχω λοιπόν όχι μόνο έναν, αλλά δύο υπέροχους λόγους για να τον γιορτάσω, πως θα μπορούσα να μην σας γεμίσω με δωράκια;;; Είναι ο δικός μου τρόπος να σας ευχαριστήσω για τον χρόνο που αφιερώνετε και σχολιάζετε τις δημιουργίες μου, αφού μέσα από κάθε σας σχόλιο και παρατήρηση γίνομαι καλύτερη.

Για να το γιορτάσουμε λοιπόν, σας έχω όχι ένα αλλά δύο δωράκια! Θα έχετε 20 ημέρες στην διάθεσή σας να δηλώσετε συμμετοχή, καθώς η κλήρωση θα γίνει στις 21 Νοεμβρίου, την ημέρα που το blog μου κλείνει 6 μήνες από την πρώτη του ανάρτηση! Τα δωράκια θα είναι εξολοκλήρου φτιαγμένα από εμένα και θα σας αποκαλύψω σε λίγες ημέρες ποια θα είναι αυτά! Για την ώρα σας το κρατάω για έκπληξη!


Προϋποθέσεις για την συμμετοχή είναι: 
  1. Να γίνετε αναγνώστες (αν δεν είστε ήδη) του My sweet artmosphere blog, είτε μέσω του Google Friend Connect, είτε έχοντας λογαριασμό στο facebook (μέσω του Networked Blogs) ή να ενημερώνεστε μέσω email (συμπληρώνοντας τη διεύθυνσή σας στην αντίστοιχη πλατφόρμα και κάνοντας έπειτα επιβεβαίωση από το email σας). 
  2. Να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, πατώντας τον σύνδεσμο (με τον μπλε βάτραχο) που υπάρχει στο τέλος της ανάρτησης ή στην δεξιά στήλη. -(το ονοματεπώνυμό σας και το email είναι απαραίτητα για την συμμετοχή σας στο giveaway)- 
Στην συνέχεια προωθήστε το giveaway μέσα από το δικό σας blog ή την προσωπική σας σελίδα στο facebook. Στην πρώτη περίπτωση, μπορείτε να βάλετε την παραπάνω εικόνα σε ανάρτηση σας, που ανακοινώνει το giveaway ή σε κάποια στήλη του blog σας. Στην δεύτερη περίπτωση, απλά πρωθήστε αυτό το link, στην αρχική σας σελίδα (του facebook)*. Αν δεν έχετε τίποτα από τα δύο, απλά παραλείψτε αυτό το σημείο.
*Μην ξεχάσετε να συμπληρώστε το link με την αναφορά για το giveaway που έχετε κάνει στο blog σας ή την αρχική σελίδα του blog σας ή της σελίδας σας του facebook, στο κατάλληλο πεδίο που εμφανίζεται όταν περνάτε τα στοιχεία σας για την συμμετοχή (στο πρώτο πεδίο).

Σημείωση: Οι νέοι αναγνώστες, παρακαλώ να αφήνουν σχόλιο κάτω από αυτήν την ανάρτηση, λέγοντας από ποιο blog ήρθαν, γιατί τους περιμένει μία έκπληξη! Ο εκατοστός αναγνώστης του blog μου (μέσω του Google Friend Connect), αλλά και το άτομο στο οποίο ανήκει το blog στο οποίο θα διαβάσει για το giveaway αυτό, θα κερδίσουν άμεσα δωράκι (εκτός κλήρωσης)! 
Καλή επιτυχία σε όλους!!! Σύντομα θα σας αποκαλύψω τα δωράκια που σας περιμένουν! Από μένα αυτά για την ώρα. Καλό σας βράδυ!




30 σχόλια:

Kiki Aposeki είπε...

Τέλειο το blog κι εσύ ταλαντούχα και απλοχέρα!!! Να τα χιλιάσει το blogακι σου, Φιλιά και καλό μήνα!!!

χαραυγή είπε...

Να τα χιλιάσει το "σπιτάκι" σου αλλά κι εσύ!! Καλό μήνα!!

Μαρία είπε...

Χρόνια πολλά στο blogάκι σου..καλώς σε βρήκα..καλό μήνα και πολλά φιλιά

Vicky Varvadouka είπε...

Χρόνια σου πολλά! Φτιάχνεις υπέροχα πράγματα και ωραιες αρμονικές συνθέσεις! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και δημιουργική!!!

Κατερινα είπε...

Χρονια σου πολλα ...και να τα χιλιασει το σπιτακι σου!!παντα ευτιχισμενη και δημιουργικη!!!

Αμαλία είπε...

Χρόνια σου πολλά και δημιουργικά! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη στην τεχνόσφαιρά σου!

Pepi είπε...

Να τα χιλιάσεις! Να είσαι πάντα γερή, ευτυχισμένη και γεμάτη δημιουργίες !

Νατάσα είπε...

Χρόνια Πολλά με πολλές - πολλές δημιουργίες!!!!!!
Καλώς σε βρήκα. Σε ανακάλυψα εντελώς τυχαία από το Βάλε Φαντασία (μόλις χθες έγινα μέλος) και λάτρεψα τη δουλειά σου.
Σου εύχομαι τα καλύτερα!!!!!!!

maya =^o^= είπε...

χρόνια σου πολλά και δημιουργικά!!!! :)) σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για το Give away!!!!

Follow Elena's fairytale είπε...

Kοριτσάκι μου τι ωραία νέα είναι αυτά?Ευχομαι να γίνει ένα blogoσπιτάκι γεμάτο friends και πολλές ακόμη όμορφες,ξεχωριστές δημιουργίες όπως αυτές που βλέπουμε κάθε φορά....Καλή επιτυχία και στους διαγωνισμούς....

EFI είπε...

Γεωργία χρόνια πολλά σε σένα και το blogακι σου! Να είσαι γερή, χαρούμενη και πάντα δημιουργική!!! Ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι σου, αλλά και για όλες τις καλόγουστες αναρτήσεις σου!!! Φιλάκια

ioanna είπε...

Χρόνια πολλά Γεωργία να τα χιλιάσεις με υγεία και αγάπη και στο blogaki σου να έχεις όμορφες αναρτήσεις και καλούς αναγνώστες!!!Ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι!!!Α ναι μην το ξεχάσω σε βρήκα από την ομάδα μας Our creative little world.
Φιλία πολλά

olga είπε...

Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου! Καλώς σε βρήκα και εγώ και να σου πω ότι ήρθα από το get creative!

zoe είπε...

Xρόνια σου πολλά και καλά!! Καλές δημιουργίες και το blogσπιτάκι σου να τα χιλιάσει!φιλιά!

Aggeliki είπε...

Να τα εκατοστήσεις και πολύ καλές και όμορφες δημιουργίες!!!

{Marianna} είπε...

Καλώς σε βρήκα! Εύχομαι χρόνια πολλά σε σένα και το μπλογκοσπιτάκι σου! Η καλλιτεχνική σου πλευρά είναι πράγματι υπέροχη! Ευχαριστούμε για το giveaway, το προωθώ και στο blog μου (θα το βρεις στην σελίδα "Εσείς")!

http://withlovemarianna.blogspot.com/

evitas kleine Träume είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
evitas kleine Träume είπε...

Tι να πρωτοπω;;;;
Καταρχήν, Χρόνια πολλά!..και εύχομαι να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!
Τυχαία βρέθηκα στο μπλογκοσπιτάκι σου από το http://decoupage.ning.com/.....και θα μείνω ;-)

Elina είπε...

Και εις ανωτερα κοριτσάκι! Να τους χιλιάσεις σύντομα και πάντα να δημιουργείς με καλή διάθεση και πολλή έμπνευση! Ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι!!!!

Anzouya είπε...

Καλώς σε βρήκα κι εγώ! Είμαι η 91η αναγώστρια, μακάρι να ήμουν η 100η! ;-)
Να χαίρεσαι το μπλογκοσπιτάκι σου και να συνεχίσεις να είσαι δημιουργική και γεμάτη φαντασία! Σ'ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο μπλογκ μου. Θα τα λέμε τώρα πιο συχνά. Φιλιά! ;-)

Δέσποινα είπε...

Γεωργία καλώς σε βρήκα ,μόλις ανακάλυψα το blog και θα το εξερευνήσω λεπτομερώς!
Καλή συνέχεια!
Υ.Γ.Σε παρακολουθώ μέσω fb κι έχω βάλει το blog σου στο sidebar μου για άμεση ενημέρωση!

Ανώνυμος είπε...

και εγώ μόλις σε ανακάλυψα τυχαία στην google !
γράφεις όμορφα.. φιλιά καλη συνέχεια στο blog σου, καλή τύχη σε όλες μας !! θα τα λέμε

Νικολέττα.

Βίκυ είπε...

καλώς σε βρίσκω!!1Ωραίο το μπλογκ σου!Θα τα λέμε!

kalypso είπε...

Όμορφο blog. Καλώς σε βρίσκω και χρόνια... χρόνια πολλά. Επί της ευκαιρίας θα χαρώ πολύ να περάσεις κι απ'το δικό μου σπιτάκι καθώς διεξάγεται κι εκεί giveaway!

Eustathia είπε...

Γεια σου Γεωργία...μόλις σε ανακάλυψα ...λοιπόν τρέχει giveaway και στο δικό μου blog πέρνα αν θέλεις να συμμετέχεις...φιλιά.....

μαγδαληνιώ δια χειρος είπε...

Γεια σου Γεωργία!!!Καλώς σε βρήκα μέσω της Ευσταθίας !!!Θα προσπαθήσω να βάλω την εικόνα στο blog μου,είμαι και λίγο αρχάρια!Χρόνια σου πολλά καλά και ευτυχισμένα!!!Θα τα λέμε φιλιά!!!!

Μαριάννα είπε...

χρονια πολλα στο ομορφο σπιτακι σου!!
Καλως σε βρηκα!

Ioanna K. είπε...

καλώς σε βρήκα!! να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου!!

Angelique είπε...

Ευχομαι να τα χιλιάσει το όμορφο blogaki σου!!
Καλώς σε βρήκα!!

Marianna είπε...

να τα χιλιάσει η γλυκιά σου ατμόσφαιρα και πάντα γλυκές δημιουργίες!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails