14.10.11

P.S.: "We love you"!!!

(Η ανάρτηση ακολουθεί στα Ελληνικά)

Hello to everybody! Yesterday, I had a strange feeling (I'm sure you had also felt this, at least one time in your life), when you want to create something but you don't know what! Well after a quick thought...I decided that it was time to participate to a challenge, so I searched in my favorite blogs and I found the perfect one for me: the "Once Upon A...Sketch" October 1st challenge! The journalling criteria at this time, included writing about two noteworthy events of the past week. Well...I think that life is a noteworthy event by itself, and I should have made a hole album to describe one week of it, but if I have to keep one day of my past week that was when we went in Trichonida lake, in Aitoloakarnania prefecture. I had so much fun, as I was with my beloved people and the weather was so sunny! The first that worth to mention is that we were all together in a trip (my family, my fiancee and me) for the first time and it we had a fantastic time! The second noteworthy time was when my sister and my dog were posing in front of the camera, like stars in Hollywood! LOL! I was fun of her and teasing her the hole time! They both have so fun when they play together!
So, this is my layout and the journalling reads: 

"For one more time, we went for a walk, in Trichonida lake. And as always, my dog Olida and my sister, Angela, were like the stars in a movie, as they were posing all the time, in front of a camera! We were all together and...we love you"!



Ok, that's all for now!! Have a nice weekend! 


Καλησπέρα σε όλους! Χθες, αισθανόμουν κάπως περίεργα (είμαι σίγουρη, πως έχετε κι εσείς αισθανθεί έτσι, τουλάχιστον μια φορά στην ζωή σας), όταν θέλετε να δημιουργήσετε κάτι αλλά δεν ξέρετε τι είναι αυτό! Γι' αυτό μετά από μια γρήγορη σκέψη...αποφάσισα ότι ήταν ώρα να συμμετάσχω σε μια πρόκληση, γι' αυτό και έψαξα στα αγαπημένα μου blogs και βρήκα την κατάλληλη για μένα...την "Once Upon A...Sketch" October 1st challenge! Η πρόκληση αυτή τη φορά, είχε ως κριτήριο, να γράψουμε δυο γεγονότα που μας συνέβησαν την περασμένη εβδομάδα και στα οποία αξίζει να αναφερθούμε σε αυτά. Βασικά...πιστεύω ότι όλη η ζωή από μόνη της είναι ένα αξιοσημείωτο γεγονός και ίσως θα έπρεπε να φτιάξω ένα ολόκληρο άλμπουμ για να περιγράψω μία από τις εβδομάδες μου, αλλά αν πρέπει να ξεχωρίσω κάτι από αυτήν, αυτό είναι όταν πήγαμε στην λίμνη Τριχωνίδα, στο νομό Αιτωλοακαρνανίας. Πέρασα τόσο καλά, αφού ήμουν με τους αγαπημένους μου ανθρώπους και ο καιρός ήταν τόσο ηλιόλουστος! 
Το πρώτο πράγμα που αξίζει να αναφέρω είναι ότι ήμασταν για πρώτη φορά όλοι μαζί σ' ένα ταξίδι (η οικογένειά μου, ο αρραβωνιαστικός μου κι εγώ) και περνάγαμε υπέροχα! Το δεύτερο που αξίζει να αναφέρω είναι ότι η σκυλίτσα μου, η Ολίντα και η αδερφή μου, η Αγγελική, πόζαραν όλη την ώρα για να τις τραβήξουμε φωτογραφία, όπως οι αστέρες του Hollywood! Και είχε τόσο πλάκα! Εγώ συνέχεια γέλαγα και πείραζα την αδερφή μου! Έχουν πολύ πλάκα, όταν παίζουν οι δυο τους!

Ορίστε λοιπόν η σύνθεσή μου στην οποία γράφω τα εξής:

"Για μια ακόμα φορά, πήγαμε για βόλτα στην λίμνη Τριχωνίδα. Κι όπως πάντα, η σκυλίτσα μου, η Ολίντα και η αδερφή μου, η Αγγελική, πόζαραν μπροστά στην φωτογραφική μηχανή, σαν πρωταγωνίστριες! Ήμασταν όλοι μαζί και...της αγαπάμε"! 

[...] Αυτά για σήμερα! Καλό Σαββατοκύριακο! 

10 σχόλια:

Katerina είπε...

Πολύ πολύ όμορφη σελίδα!!!
Πάντα να περνάτε τόσο όμορφα!
Φιλιά πολλά :-*

EFI είπε...

Ουααααου!!!!!! Τεεελεια χρώματα, πανέμορφα διακοσμητικά, όλα αρμονικά μεταξύ τους, αλλά και η φωτογραφία με τις δυο μουρίτσες όλα τα λεφτά!!!!! Μπράβο σου Γεωργία, μου άρεσε τρελά η σύνθεση σου!!!! Είναι γεμάτη ζωντάνια και σου φτιάχνει την διάθεση! Καλή επιτυχία στην πρόκληση!!!! Να ζήσετε και η ώρα η καλή! Να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!

Ρούλα είπε...

Μπραβο κοριτσακι μου, πανεμορφη η σελιδα σου! Παντα να περνατε σουπερ!! Καλη επιτυχια! Φιλακια!

Μαρία είπε...

καλησπερα Γεωργια..πολυ καλη δουλεα εκανες..να περνας καλα..

Aliki είπε...

πολύ πολύ ωραία σύνθεση!μου αρέσει πολύ η φωτογραφία αλλά και τα χρώματα!καλη επιτυχία με την πρόκληση!bizs georgette!

Unknown είπε...

How adorable is this page!
Thank you for playing along at OUAS! ~Gerry~

sandi είπε...

What a lovely page! I love the mix! Tks. for playing along with us at OUAS!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Πολύ όμορφη σύνθεση!!

Irma είπε...

love thew blossom clusters!
Thanks for playinga long with us at OUAS!

Vicky Varvadouka είπε...

AAAA...θέλω κι εγώ βόλτα στη λίμνη...ζηλεύω! Υπέροχη η σύνθεσή σου! Τέλειο στήσιμο με ωραία αναλογία και υπέροχα χρώματα!!! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο OUAS και εύχομαι να σε ξαναδώ εκεί!!!!!
Φιλάκια!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails